3 Barang Dalam Bilik Air Yang Anda Kena Ada

Barang Penting Dalam Bilik Air

Bilik air ni penting bagi sesetengah orang. Jadi bilik air yang teratur, lengkap dengan pekakas penting sebab ada yang menjadikan bilik air tu sebagai me time dia dan sebagainya. Jadi ni admin cadangkan beberapa barang keperluan yang kena ada dalam bilik air.

Tempat Letak Berus Gigi

tempat letak berus gigiFunction betul bekas macam ni kalau letak dalam bilik air. Boleh letak macam-macam. Tak payah nak picit ubat gigi. Tempat simpan berus gigi pun tertutup. Tak adalah berus gigi terdedah dan kotor kan. Siap ada laci kecil. Kalau tak nak saiz besar, boleh pilih saiz kecil.

Untuk belian di Shopee, boleh klik gambar

Penyangkut Tuala Atau Baju

Penyangkut Tuala Atau Baju

Penyangkut baju atau tuala merupakan salah satu barang kena ada dalam bilik air. Ye la karang bila masuk bilik air takde pulak tempat nak sangkut. Payah pula nanti. Kalau nak pilih penyangkut baju atau tuala tu pilihla yang berbentuk cangkuk tu, selalunya orang pasang di belakang pintu bilik air. Penyangkut ini biasanya untuk gantung tuala dan baju sewaktu anda mandi.

Untuk belian di Shopee, boleh klik gambar

Pelapik Lantai

Pelapik Lantai

Pelapik lantai dalam bilik air ni ada penting jugak sebenarnya. Maklumla ada orang jenis mandi tu basah lantai-lantai. Yang pasti, lantai basah macam ni agak bahaya, terutamanya bagi yang ada anak kecil atau orang tua kat rumah. Jadi untuk elakkan malang tak berbau elok beli pelapik lantai untuk diletakkan dalam bilik air

Untuk belian di Shopee, boleh klik gambar

Baca juga: 3 Contoh Cordless Vacuum Yang Mampu Milik

Leave a Comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.